Little Paris
Rules & Regulation

Welcome to my lovely blog.
Hush & Listen up!

You're NOT allowed to:-
-Copy, Rip, Spam, Steal & more...!

If you hate me, kindly click the red 'x' button on the top-righthand corner of the screen.
If you love me, please stay to enjoy. :D



Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Mind your words.
Leave you footsteps here.
Click 'Hantar' sekali sahaja.



Kasr el-Ainy Mission

1)To graduate quality physicians capable of implementing various levels of health care practices, following medical ethics and ready for continuing professional development.

2)To train specialized physicians to conduct advanced scientific research, apply updated technologies and follow national and international medical standards.

3)To care for the development of the competitive edge of human resources, serve the community and share in solving national health problems.



Rewinds

By Post:
- Sabar je la
- Masih di ARMA
- 2/2/2011, RABU
- 1/2/2011, SELASA
- 31/1/2011, ISNIN
- 30/1/2011, AHAD
- 29/1/2011, SABTU
- 28/1/2011, JUMAAT
- Post exam
- You must do them




By Month:
January 2008
February 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
December 2010
January 2011
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
June 2011
July 2011
August 2011
September 2011
October 2011
November 2011
December 2011
January 2012
February 2012
March 2012
April 2012
May 2012
June 2012
October 2012
December 2012
January 2013
February 2013
March 2013
April 2013
May 2013
June 2013
July 2013
August 2013
November 2013
December 2013
March 2014
April 2014
May 2014
June 2014
July 2014
October 2014
November 2014
December 2014
January 2015
February 2015
July 2015
August 2015
November 2015


Follower



Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

our trip
Wednesday, February 9, 2011; 8:55 PM

Bismillah...



Hye. Saya baru sahaja menjejakkan kaki di Malaysia beberapa minit yang lalu. Alhamdulillah. Walaupun banyak cabaran serta rintangan juga dugaan yang terpaksa saya dan rakan-rakan lain lalui, tetapi sekarang ini kami semua sudahpun selamat sampai di tanah air tercinta.


This just a quick update. So, lets enjoy the photos.



Photobucket
Malam sebelum bertolak ke Jeddah. Semua layan movie. Keadaan bilik yang sangat padat. 14 orang satu bilik. Just imagine.

Photobucket
Pagi. Dah tahu akan berangkat ke Jeddah hari ini. Mula siap-siap barang.

Photobucket
Nampak happy sikit selepas kejadian malam semalam.

Photobucket
Dan semakin gembira. ^^

Photobucket
Skema la gambar ni.

Photobucket

Tak sangka orang lain pun ada bendera Malaysia gak. lol. Siap buat ucapan video lagi. Sila tengok kat facebook.

Photobucket
Dah sampai cairo airport. Keadaan sangat sesak. Khemah yang didirikan penuh dengan orang Malaysia.

Photobucket
Pandangan dari sudut lain. Sesak. Sangat sesak. Percaya la.

Photobucket
Luar khemah pun ramai gak orang Malaysia. Haa, tak terkiro ramai eh.

Photobucket
Tak lupa juga kepada orang dari negara mana entah tiba-tiba duk bertapak kat khemah Malaysia.

Photobucket
Bila nama dah kena sebut, boleh la masuk dalam airport. Nasib baik aku dapat flight MAS. Orang lain yang dapat naik kapal terbang tentera, menderita sikit la. :p

Photobucket
See. Agak selesa. Sila bersyukur ok?

Photobucket

Photobucket
Rahim and pak lah. Makan pun nak bergambar.

Photobucket
Macam biasa, sebelum keluar dari kapal terbang, sila keluarkan bendera dan bergambar. Kami anak Malaysia!

Photobucket
Malaysia Airlines. Sudah sampai di Jeddah.

Photobucket
Apa lah nasib saya lepas ni?

Photobucket
Memang tak sangka. Sampai kat bangunan lembaga tabung haji, kitorng kena tidur dalam gudang. Ni lah roman eh kalau nak tahu. Kitorng dapat visa selama seminggu je untuk menetap di Jeddah.

Photobucket
Selepas 3 hari terkurung dalam bangunan pun dah cukup untuk menyeksa setiap jiwa dan raga. Tak ada aktiviti kot. Dengan kesesakan lau lintas lagi. Dengan PEROKOK di mana-mana. Heh!

Photobucket
Akan berangkat ke Jeddah airport dan bermusafir ke Malaysia menaiki Saudi Arabian Airlines.

Photobucket


Photobucket
Jeddah airport. Tak sudah-sudah dengan bendera. Dah makin berkurang orang sebab ada yang namanya tak dipanggil untuk penerbangan kali ini.

Photobucket
Open the door please..

Photobucket
Ihsan kerajaan Saudi Arabia yang menawarkan 2 flight untuk angkut pelajar-pelajar Malaysia pulang. Dari Jeddah akan ke Riyadh dulu.

Photobucket
Sampai sudah di singapore.

Photobucket
Dan kemudian ke Johore.

Photobucket
Makan-makan..

Photobucket
Sebelum berpisah ke negeri masing-masing, sekali lagi bergambar dengan bendera Malaysia.

Photobucket
Ada 4 bas semuanya yang akan mengankut pelajar-pelajar ke negeri masing-masing. Nasib baik Seremban dekat je. Dekat la juga kan.

Photobucket
Last but not least, selamat bercuti masing-masing. Bercuti tanpa gangguan lagi. Seminggu terkurung di ARMA, pastu terkurung di Jeddah. Now, cuti dah nak habis. Kelas patutnya start 12/2. Tapi entah la, pegawai JPA akan uruskan. Yang penting sekarang, the holidays just begin :)

2 Lovers??