Little Paris
Rules & Regulation

Welcome to my lovely blog.
Hush & Listen up!

You're NOT allowed to:-
-Copy, Rip, Spam, Steal & more...!

If you hate me, kindly click the red 'x' button on the top-righthand corner of the screen.
If you love me, please stay to enjoy. :D



Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Mind your words.
Leave you footsteps here.
Click 'Hantar' sekali sahaja.



Kasr el-Ainy Mission

1)To graduate quality physicians capable of implementing various levels of health care practices, following medical ethics and ready for continuing professional development.

2)To train specialized physicians to conduct advanced scientific research, apply updated technologies and follow national and international medical standards.

3)To care for the development of the competitive edge of human resources, serve the community and share in solving national health problems.



Rewinds

By Post:
- 28/1/2011, JUMAAT
- Post exam
- You must do them
- scotfield
- a message
- H.U.J.A.N
- Tatkala ujian menimpa..
- pre-examination
- 2011
- Exploding some "management myths"




By Month:
January 2008
February 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
December 2010
January 2011
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
June 2011
July 2011
August 2011
September 2011
October 2011
November 2011
December 2011
January 2012
February 2012
March 2012
April 2012
May 2012
June 2012
October 2012
December 2012
January 2013
February 2013
March 2013
April 2013
May 2013
June 2013
July 2013
August 2013
November 2013
December 2013
March 2014
April 2014
May 2014
June 2014
July 2014
October 2014
November 2014
December 2014
January 2015
February 2015
July 2015
August 2015
November 2015


Follower



Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

29/1/2011, SABTU
Wednesday, February 2, 2011; 5:08 PM

Bismillah...


Dalam perjalananku menghantar housemateku, sein, ke airport, aku mendapati polis masih lagi menyekat jalan. Nampaknya, rusuhan yang berlaku bukannya berakhir selama 3 hari. Demostrasi yang berlansung selama 3 hari itu mungkin saja sebagai permulaan. Kereta kebal juga berada di merata-rata. Owh, macam nak berperang je. Sein sudah selamat sampai di airport dan akan berangkat ke UK. Sekembalinya aku dari airport, aku berhenti di Ramsis. Ouch, kat sini lebih banyak kereta kebal. Apakah yang akan berlaku sebenarnya? Aku masih tertanya-tanya. Tapi apa-apa pun, aku sempat bergambar kenangan bersama kereta kebal. Haha. Sempat je.


Photobucket

Ternampak pulak patung ni. Nampak macam menarik la pulak


Photobucket

Kereta kebal dari dalam bas

Photobucket

Keluar bas. Haa, ni baru real punya.

Photobucket

Last but not least, gambar kenangan. ngeh3



Malam. Usai solat maghrib, aku pergi ke kedai untuk membeli minyak masak. Uh, semua kedai dah tutup. Yang kelihatana Cuma golongan lelaki, muda juga tua, memegang senjata di tangan masing-masing. Ada yang memegang kayu, besi, parang. Ini bukan pertanda yang baik ni. Aku segera pergi ke arah lain, cuba mencari jikalau masih ada kedai yang buka. Nampaknya semua kedai sudahpun tutup gara-gara darurat. Tak dapat la aku nak masak :’( Dah la tinggal sorang-sorang.



Sampai sahaja di rumah, aku segera ke bahagian paling atas rumah, tingkat 11. Dari situ, aku dapat melihat banyak jalan yang telah di sekat. Tetapi kali ini bukan polis yang menyekat, tetapi pihak yang memprotes yang menyekat jalan. Herm.. Apa la nak jadi ni. Sesekali dengar bunyi tembakan dan jeritan. Pasti pertempuran berlaku. Aku dapat tahu bahawa balai polis sayeda zainab hanya tinggal dinding sahaja, selebihnya telah dijilat api. Trak-trak polis juga telah terbakar. Aku cuba melelapkan mata...


2 Lovers??