Little Paris
Rules & Regulation

Welcome to my lovely blog.
Hush & Listen up!

You're NOT allowed to:-
-Copy, Rip, Spam, Steal & more...!

If you hate me, kindly click the red 'x' button on the top-righthand corner of the screen.
If you love me, please stay to enjoy. :D



Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Mind your words.
Leave you footsteps here.
Click 'Hantar' sekali sahaja.



Kasr el-Ainy Mission

1)To graduate quality physicians capable of implementing various levels of health care practices, following medical ethics and ready for continuing professional development.

2)To train specialized physicians to conduct advanced scientific research, apply updated technologies and follow national and international medical standards.

3)To care for the development of the competitive edge of human resources, serve the community and share in solving national health problems.



Rewinds

By Post:
- Masih di ARMA
- 2/2/2011, RABU
- 1/2/2011, SELASA
- 31/1/2011, ISNIN
- 30/1/2011, AHAD
- 29/1/2011, SABTU
- 28/1/2011, JUMAAT
- Post exam
- You must do them
- scotfield




By Month:
January 2008
February 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
December 2010
January 2011
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
June 2011
July 2011
August 2011
September 2011
October 2011
November 2011
December 2011
January 2012
February 2012
March 2012
April 2012
May 2012
June 2012
October 2012
December 2012
January 2013
February 2013
March 2013
April 2013
May 2013
June 2013
July 2013
August 2013
November 2013
December 2013
March 2014
April 2014
May 2014
June 2014
July 2014
October 2014
November 2014
December 2014
January 2015
February 2015
July 2015
August 2015
November 2015


Follower



Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Sabar je la
Saturday, February 5, 2011; 1:34 AM

Bismillah...



Semalam, dengan excitednya menunggu giliran penerbangan ke 3 yang telah dijadualkan. Tapi...Just before solat jumaat, penerbangan 3 cancel. Setelah semalam tak tidur, pagi pun tunggu giliran. Haish. Pernah rasa tak macam mana? Diberi harapan yang sangat tinggi menggunung, pastu dikecewakan. Heh! Rasa cam sedih and marah pun ada gak. Tapi apakan daya.



Dengan kehadiran budak-budak dari Tanta. So, sekarang memang sangat sesak kat ARMA ni. Aku pun dah makin serabut. Bila dah ramai, ada nampak macam-macam. Ada yang rambut merah, ada yang merokok. Pergaulan dah tak terjaga.



Hari ini, aku tak makan. Makanan yang dijual kat cafe pun makin berkurangan. Kalau ada pun, mahal. Duit aku pun dah makin kurang. Semuanya sebab elaun JPA untuk bulan 2,3 dan 4, aku tak sempat nak ambil kat bank. Semua bank kat Mesir sekarang ni dah tutup. Sebelum demostrasi ni berlaku pun, bank dah kehabisan duit. Jadi, aku hanya bertahan dengan baki duit elaun bulan lalu. Harap-harap sempat la. Duit makin sedikit. Nak makan pun kena fikir 2 3 kali. Di Malaysia, cerita gempak je nak sediakan bantuan makanan untuk pelajar di sini. Apo cito ni jang?



Sekarang aku pun dah tak semangat nak pergi Jeddah. Penat dah macam ni. Study entah ke mana. Sekarang bilik ni dah ada 12 orang. Meriah gila. haha.Hakikatnya, manusia merancang. Allah juga merancang. Dan pada akhirnya, perancangan Allah itu lebih baik. Semoga aku dikuatkan untuk menghadapi semua ini. Janganlah Engkau meletakkan perasaan resah gelisah serta marah dan penyesalan di dalam hatiku di atas apa yang berlaku ini. Sesungguhnya Engkau maha mengetahui dan aku tidak mengetahui. Amin~


p/s : perlu ke volunteer pakai baju putera 1 malaysia then merokok di khalayak ramai tanpa segan silu. Bengong betul. Rasa nak sepak-sepak je kau ni!

2 Lovers??