Little Paris
Rules & Regulation

Welcome to my lovely blog.
Hush & Listen up!

You're NOT allowed to:-
-Copy, Rip, Spam, Steal & more...!

If you hate me, kindly click the red 'x' button on the top-righthand corner of the screen.
If you love me, please stay to enjoy. :D



Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Mind your words.
Leave you footsteps here.
Click 'Hantar' sekali sahaja.



Kasr el-Ainy Mission

1)To graduate quality physicians capable of implementing various levels of health care practices, following medical ethics and ready for continuing professional development.

2)To train specialized physicians to conduct advanced scientific research, apply updated technologies and follow national and international medical standards.

3)To care for the development of the competitive edge of human resources, serve the community and share in solving national health problems.



Rewinds

By Post:
- winter break start..
- >>sakit jiwa
- acano ni?
- Ish, lepuk gak kucing ni kang
- Bettter than others?
- Group assignment
- Learn from cartoon..
- hello!! Anybody there??
- 3 hari vs 3 jam
- +_+




By Month:
January 2008
February 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
December 2010
January 2011
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
June 2011
July 2011
August 2011
September 2011
October 2011
November 2011
December 2011
January 2012
February 2012
March 2012
April 2012
May 2012
June 2012
October 2012
December 2012
January 2013
February 2013
March 2013
April 2013
May 2013
June 2013
July 2013
August 2013
November 2013
December 2013
March 2014
April 2014
May 2014
June 2014
July 2014
October 2014
November 2014
December 2014
January 2015
February 2015
July 2015
August 2015
November 2015


Follower



Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Kalau bulan sedih, pingu datang?
Saturday, January 26, 2013; 9:08 AM

Bismillah...

Tahun lepas, masa bulan nak pergi ma3rad kitab, bulan macam ternampak pingu masa nak naik tremco tu. Tapi bulan tak berani nak tegur. Satu sebab bulan takut tersalah orang. Kedua sebab bulan ni memang pemalu sikit. eh? Tapi bila dah naik tremco, rupanya pingu tak naik. Maka pingu tertinggal la. Tulaaah, dah suruh ikut tak nak. Kan dah kena tinggal. Masa dalam tremco, tiba-tiba bulan dapat mesej dari pingu. Tadi tak nak cakap. :p

Rupa-rupanya, pingu pun nak pergi ma3rad juga. Laaa. Tapi ma3rad kan besar. Besaaaaarrr sangat. Rasa macam nak tercabut je kaki. Orang yang pakai macam pingu pun ramai. Bulan terkeliru la mana satu pingu ni. Pingu ada cakap, pingu tak nak beli apa-apa pun. Just nak jalan-jalan. Mungkin ma3rad yang terakhir untuk dia. -.-"

Masa bulan tengah duduk dengar mp3, tiba-tiba pingu datang ntah dari mana. Dari langit agaknya. Pingu terkejut, kenapa macam hujan kat tempat bulan. Bulan tak nak bagitahu. *malunye* Kenapa datang sergah macam tu? Bagi la tahu nak datang. Kan bulan dah tak bersedia.

Sebelum pingu balik ke igloo, pingu ada pesan, kalau bulan sedih je, nanti mesti pingu tiba-tiba datang. Tapi mesti kat ma3rad juga. 

Tahun ni bulan nak ke ma3rad lagi. Bulan nak sedih lagi. Sebab bulan nak pingu datang. Boleh? Tak nak pinga! I will be waiting...

Labels: , ,


2 Lovers??