Little Paris
Rules & Regulation

Welcome to my lovely blog.
Hush & Listen up!

You're NOT allowed to:-
-Copy, Rip, Spam, Steal & more...!

If you hate me, kindly click the red 'x' button on the top-righthand corner of the screen.
If you love me, please stay to enjoy. :D



Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Mind your words.
Leave you footsteps here.
Click 'Hantar' sekali sahaja.



Kasr el-Ainy Mission

1)To graduate quality physicians capable of implementing various levels of health care practices, following medical ethics and ready for continuing professional development.

2)To train specialized physicians to conduct advanced scientific research, apply updated technologies and follow national and international medical standards.

3)To care for the development of the competitive edge of human resources, serve the community and share in solving national health problems.



Rewinds

By Post:
- >>sakit jiwa
- acano ni?
- Ish, lepuk gak kucing ni kang
- Bettter than others?
- Group assignment
- Learn from cartoon..
- hello!! Anybody there??
- 3 hari vs 3 jam
- +_+
- -.-"




By Month:
January 2008
February 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
December 2010
January 2011
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
June 2011
July 2011
August 2011
September 2011
October 2011
November 2011
December 2011
January 2012
February 2012
March 2012
April 2012
May 2012
June 2012
October 2012
December 2012
January 2013
February 2013
March 2013
April 2013
May 2013
June 2013
July 2013
August 2013
November 2013
December 2013
March 2014
April 2014
May 2014
June 2014
July 2014
October 2014
November 2014
December 2014
January 2015
February 2015
July 2015
August 2015
November 2015


Follower



Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

winter break start..
Saturday, January 26, 2013; 8:49 AM

Bismillah...

Alhamdulillah. Bermula hari Khamis, cuti winter saya selama 2 minggu telah bermula. Owh, bahagianya! Tapi kenapa cuti kali ni saya tak jumpa mana-mana kelas yang nak pergi? Peliknya. Tahun sebelum ni banyak je. -.-"

Hmmm. Untuk cuti 2 minggu ni, saya tak ada rancang nak ke mana-mana pun. Nak duduk rumah je. Dan setakat 3 hari cuti ni, dah 2 kali saya ke airport. Yelaah, bukan saya yang nak terbang tapi hantar kawan serumah yang terbang. 

Tapi ada kawan saya ajak saya pergi hurghada. Tapi saya dah pergi dah tahun 2011. Tapi sekarang ni saya tak ada nak ke mana-mana. Tapi saya rasa bosan juga. Tambah-tambah tekanan hidup kat Cairo ni. Aduuuhhh. Selama saya hidup di sini, bersusah payah saya nak berfikir positif dalam setiap perkara. Kalau ada apa-apa berlaku, saya pujuk hati saya supaya berfikir positif dan bersangka baik. Tapi...Perangai arab kat sini sangat menguji dan menguji dan menguji. Apakan daya. Saya telah cuba dan akhirnya, saya rasa terpaksa untuk tidak bersangka baik dengan mereka. =.=" Bersalahkah saya??


Dengan segala tekanan dan ragam dari bangsa arab yang saya hadapi untuk sesi ni, saya rasa macam nak keluar dari Cairo dan tenangkan fikiran. Atau sekurang-kurangnya berjauhan dari orang arab ni. Owh, how I wish I can do that. Tak payah cerita la pasal toilet yang sampai sekarang tak siap2 lagi. Macam mana laaa saya tak marah. Tapi sebenarnya, saya duk marah dalam blog je. Dalam dunia sebenar, saya tak mampu nak buat apa-apa. terima je la. hmm..

Dah la. Apa kata kita cakap pasal benda yang gembira sikit. Sekarang ni pesta buku telah bermula! Hooooreeeeyyyyyyyyyy!!! Tak sabar nak pergi. Saya nak beli buku!! Hoooreeyyyyy! Saya tak akan mengulangi kesilapan macam tahun lepas. Tahun lepas saya dah jumpa buku nak beli, tapi saya cakap nanti la dulu. Saya nak check kat kedai lain. Alih2, pergi semula kedai tadi, buku tu dah di jual. Apekah?? Dah kali ni saya tak nak tangguh tangguh lagi. Sorry to say. haha

.

4 Lovers??