Little Paris
Rules & Regulation

Welcome to my lovely blog.
Hush & Listen up!

You're NOT allowed to:-
-Copy, Rip, Spam, Steal & more...!

If you hate me, kindly click the red 'x' button on the top-righthand corner of the screen.
If you love me, please stay to enjoy. :D



Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Mind your words.
Leave you footsteps here.
Click 'Hantar' sekali sahaja.



Kasr el-Ainy Mission

1)To graduate quality physicians capable of implementing various levels of health care practices, following medical ethics and ready for continuing professional development.

2)To train specialized physicians to conduct advanced scientific research, apply updated technologies and follow national and international medical standards.

3)To care for the development of the competitive edge of human resources, serve the community and share in solving national health problems.



Rewinds

By Post:
- Bismillah... "Tidak ada kesusahan (atau bala ben...
- jom menuntut ilmu
- quick update for winter break 2012
- Daurah
- Memories remain
- I Won't Give Up - Jason Mraz
- Am I right?
- short 2nd day update
- Ophthal started
- unexpected




By Month:
January 2008
February 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
December 2010
January 2011
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
June 2011
July 2011
August 2011
September 2011
October 2011
November 2011
December 2011
January 2012
February 2012
March 2012
April 2012
May 2012
June 2012
October 2012
December 2012
January 2013
February 2013
March 2013
April 2013
May 2013
June 2013
July 2013
August 2013
November 2013
December 2013
March 2014
April 2014
May 2014
June 2014
July 2014
October 2014
November 2014
December 2014
January 2015
February 2015
July 2015
August 2015
November 2015


Follower



Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Au revoir Pingu!
Wednesday, March 7, 2012; 9:58 AM

Bismillah...



Uh, tengok gambar pun dah taw dah. Sedih pun ada gak. Nasib baik pak cik teksi tu bawa laju semalam. Sempat sampai. Pastu, bulan cari-cari pingu tak ada. Cari banyak kali tapi tak jumpa gak. hmmm..Dah agak dah mesti tak sempat punya. Mesti pingu dah terbang. Nasib baik sempat bagi barang semalam kat pingu. Pastu tengok kat screen, flight EY 656 tengah check in. huuuu. Xpelah, baik bulan duk kat kedai sambil minum2, mana taw nanti tiba2 pingu baru sampai ke, kan?


Rupanya...pingu dah lama sampai tapi dia menyorok kat luar. Pastu nak check in cepat2 dari luar. Ye xgtaw bulan ye ada kat luar. Pastu bulan saja2 keluar, tiba-tiba ada kawan pingu datang bagi sijil. Aik?? Kenal bulan? Ada macam pingu gak kat sebelah tu tapi...tu adik pingu. hihi. Baru taw, pingu check in dari luar rupanya.


Bulan masuk balik minum air. Pingu cakap ye boleh tembus. Ye cari2 bulan tapi tak jumpa. Sebab kan ada matahari. Sebab tu susah nak nampak bulan. Kesian kat pingu. Semalam pun sama kan. Bulan minum air sambil baca nota, nak tunggu pingu terbang. Nanti bila pingu dah tak ada macam mana? Kalau bulan tengah sedih siapa nak masakkan sate? Kalau bulan sesat siapa nak tolong? Kalau bulan hilang kawan kat ma3rad, siapa nak tolong carikan? haaaa..Hati-hati terbang pingu!


p/s: Kan pingu pesan jaga diri and belajar rajin2 kan? 。◕‿◕。

9 Lovers??