Little Paris
Rules & Regulation

Welcome to my lovely blog.
Hush & Listen up!

You're NOT allowed to:-
-Copy, Rip, Spam, Steal & more...!

If you hate me, kindly click the red 'x' button on the top-righthand corner of the screen.
If you love me, please stay to enjoy. :D



Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Mind your words.
Leave you footsteps here.
Click 'Hantar' sekali sahaja.



Kasr el-Ainy Mission

1)To graduate quality physicians capable of implementing various levels of health care practices, following medical ethics and ready for continuing professional development.

2)To train specialized physicians to conduct advanced scientific research, apply updated technologies and follow national and international medical standards.

3)To care for the development of the competitive edge of human resources, serve the community and share in solving national health problems.



Rewinds

By Post:
- huh,byk assignment dah anta n byk keje dah siap..s...
- when it will be huh??
- haa,1st time..
- ouch..2 quizes??
- *****hectic2****
- i hate that *****
- assignment,assingment,assingment!!
- experience is the best teacher
- went to kubur..read yaasin for wan..dunno why toda...
- it's already june!!




By Month:
January 2008
February 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
December 2010
January 2011
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
June 2011
July 2011
August 2011
September 2011
October 2011
November 2011
December 2011
January 2012
February 2012
March 2012
April 2012
May 2012
June 2012
October 2012
December 2012
January 2013
February 2013
March 2013
April 2013
May 2013
June 2013
July 2013
August 2013
November 2013
December 2013
March 2014
April 2014
May 2014
June 2014
July 2014
October 2014
November 2014
December 2014
January 2015
February 2015
July 2015
August 2015
November 2015


Follower



Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

they gone to egypt..
Tuesday, July 29, 2008; 7:16 AM

on friday,i had bowling tournament..
suppose go to KLIA with tem in d evening,
juz wanna meet my friends b4 they fly to egypt,
but i have tournament..
somehow that night i can't focus lowr =p
phm2 ler kalah..


yeah,as the game was end,it's about 10:15,
a'latuul aruh uudo(i quickly go to my room)
ibli syuwaiya,aruh dukan..(b4 that,i go to the shop)
luckyly,the shop juz want to close..
then i get my things and sweater..


when i walked to the bus stop,
huh,i can see the bus..
ah,i cepat2 lari n masuk bas ikut pintu belakang..
yela,tkot xde transport la mlm2 nie..
tp driver bas tu marah lak masuk pintu blkng..
oit!!taw la nk bayar..x yah la hot sgt..
tp wat x taw je la..
act i x taw pon cam ne nk g KLIA nie!!


sampai je kt ktm,kaunter dah tutup..
adesh2 +_+ haha,dah bwk byk duit syiling..
so beli ikut mesin tu je la..
10:32,x taw ade x train nie..
i heard last train pkol 11 kn2??
naik train je berpeluh2..


hee,sampai dah kl sentral..
tp tulah,x taw mane nk g act nie??
akmal ckp naik bas ke lcct..
sein ckp x yah..tp tetinggal la nota yg sein bg tu..
ah,redah je la g lcct..
then i call my fren,ckp i g lcct..
die terkejut lak.."huh,then cam ne nk g klia??"
adohai,mane la taw..kemal yg ckp cm tu..
dlm bas tu i try tnye sape yg taw cam ne nk g klia dari lcct..
lowr,tkot sesat laa..dah mlm nie..


dah nk smpai tu,my fren call lg,die ckp cpt laa..dah nk masuk nie!!
waaa!!tunggu2!!dah la x taw cam ne nk g..
tunggu la jap..waaa..tkot x dpt jmpe..
sampai je nmpk bas ke klia..huh,cepat2!!

2 3 kali gak la anta msg swoh tunggu..



sampai KLIA i tros lari..bas x berhenti pon lg..
then tros naik tngkt atas skali..huh,mntk2 la smpt..
tgh cari tu,tbe2 aiyad panggil sambil tunjuk destinasi yg sebenar..haha
huh,mmg ramai gler la org..
last2 dpt gak jmpe..ramai gak la dak shams situ..
then jmpe sara n bg buku bhs arab kt die..

LOL,smpt la borak2 jap ngan membe2..

huh,lapar2..ana ga'aan moot..

alahai,tbe2 lak ibu sarah ajak mkn skali..

adesh..ni yg x ley tolak nie..haha

(4 information,i mmg kenal ibu die..dulu ade wat stdy group kt umah die)

wuba'deen,i jmpe my bro..ade kt situ gak lowr..

huhu,kitorg x plan pn nk jmpe situ..

tbe2 lak jmpe an..

last2 diorg flight pkol 3 lbey..waaa,lamenye..

mase last2 tu,mmg ramai la nges..

tp peliknye,asal family sara sume nmpk rilek je eh??hoho

pape pon,i wish u all the best kt sane..

hope dpt la jmpe kt sane..hee

dekat je pn..satu kawasan je..

k2,gtg..


0 Lovers??